Ennyi

2014. június 10. 11:53

Amikor blogolni kezdtem, még a „hagyományos” online média és kétirányú web (web 2.0.) közt folyt a (leginkább ideológiai) harc. Ma sokkal egyszerűbb a helyzet: a túlélés a tét.

2014. június 10. 11:53
Pécsi Ferenc
Médiablog

Amikor blogolni kezdtem, még a »hagyományos« online média és kétirányú web (web 2.0.) közt folyt a (leginkább ideológiai) harc. Ma sokkal egyszerűbb a helyzet: a túlélés a tét.

Míg 2004-ben még érződött valami a hazai online szerkesztőségek korábbi amatőr bájából, mára mindenhol profik dolgoznak – többnyire az amatőrök számára is szégyenletes bérekért. A szerkesztőséget és a hirdetési osztályt elválasztó szilárd falról kiderült, hogy nagyon is könnyen átjárhatók. (Vagy csak képzeltük őket?) A politikai függetlenség fikció.

Tulajdonképpen jól is jött a Médiapiac.com átalakulása. Abbahagyhatom, nem kell úgy a médiáról blogolnom, hogy érzem, egyre csak kerülném a témát.

Itt az idő megköszönnöm Szakács Lászlónak, hogy 2011 szeptemberében befogadta a Médiablogot és Török Diának, amiért mindenben támogatott, segített. Természetesen szeretnék köszönetet mondani minden olvasómnak, különösen pedig a rendszeres olvasóknak és hozzászólóknak is!

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 6 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bélus
2014. június 10. 18:34
Fogadjunk, hogy a reklámadó bevezetése után sem fog elmenni egy kereskedelmi televízió sem (ahogy egy bank sem zárt be). Azért még marad egy kis aprópénz az üzletben.
Sinistra
2014. június 10. 18:33
Magyarországon elképesztő a reklámzaj. Pár napja jártam Dániában, ott ebből a szempontból szélcsend van, az a reklám és óriásplakát téboly, ami Mo-ra jellemző, ott nincs. És mégis, a dán gazdaság valamiért jobban teljesít. Hogy van ez?
Antigoné
2014. június 10. 18:33
Az évszázad problémája.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!