Olaszországban megkezdődött az olasz antifa, Ilaria Salis választási kampánya
Apja szerint azért jelölteti magát, hogy „senkivel ne történhessen meg többé Európában, ami vele történt”.
Az előző két évben összesen több mint 1,2 milliárd forint értékű állami hirdetést kapott a Népszava.
Bár a balliberális média részéről rendre elhangzik a panasz arra vonatkozóan, hogy nem kapnak állami hirdetéseket, az általunk megismert adatok azt bizonyítják, hogy ez messze nincs így. A Népszava esetében bizonyosan nem.
A Kantar Média Kft. úgynevezett listaáras reklámköltéseket tartalmazó összesítéséből az derül ki, hogy
így összesen több mint 1,2 milliárd forint folyt be így a laphoz.
A hirdetők között olyan neveket találunk, mint az Államadósságkezelő Központ, a Honvédelmi Minisztérium, a, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal vagy a Szerencsejáték Zrt. Külön érdekesség, hogy állami részről mindkét vizsgált évben a Miniszterelnöki Kabinetirodán keresztül épp a kormány hirdetett a legnagyobb összegben a Népszavában.
A legnagyobb hirdetők a két vizsgált évet összesítve:
Miniszterelnöki Kabinetiroda (917,2 millió)
Magyar Villamosművek Zrt. (148,4 millió)
Szerencsejáték Zrt. (31,4 millió)
Magyar Turisztikai Ügynökség (30,9 millió)
nyitóképünk illusztráció, forrás: MTI