​Hahaha: másfélmilliárdot tévedett a Fidesz újságja RTL-ügyben

2014. június 23. 13:14

Szily László
Cink
Akik még a propagandahadjárathoz is hülyék: kiderült, hogy egyszerű félreolvasás eredménye a Napi Gazdaság Pravda-hagulatú uszítása az RTL Klub menedzserei ellen.

„Akik még a propagandahadjárathoz is hülyék: kiderült, hogy egyszerű félreolvasás eredménye a Napi Gazdaság Pravda-hagulatú uszítása az RTL Klub menedzserei ellen. Nem 1,6 milliárd, hanem 1,6 millió forint volt a tiszteletdíj, és nem is a mendzsmentnek, hanem az igazgatóság és felügyelőbizottság tagjainak.

Az RTL most közleményben mutatott rá, hogy a pártújságíróvá vált kollégák nagy izgalmukban erősen félrenézték a beszámolót, az összeg ugyanis az általuk leírtnak ezredrésze mindössze. A kapitális balfaszság annak köszönhető, hogy az RTL Klub céges beszámolójában az szerepel, hogy »A társaság az Igazgatóság és a Felügyelő Bizottság tagjai részére 2013. évben összesen 1.680 e forint tiszteletdíjat fizetett ki.« És a Fidesz szolgaújságíróinak politikailag motivált matekje szerint ezerszer ezer az egymilliárd.”

 

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 43 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában