444 üzleti modell

2014. május 15. 12:56

Pécsi Ferenc
Médiablog
A 444! nem az üzleti modellek megújításán dolgozik, inkább a hagyományos módon szeretne valahogy megélni:

A 444! nem az üzleti modellek megújításán dolgozik, inkább a hagyományos módon szeretne valahogy megélni:

A lehetős legolcsóbb tartalom (most például egy hirdetési újságból vett anyag látható a címlapon)

A lehető legharsányabb megjelenés, nem a minőség, hanem a mennyiség a lényeg (ez vonatkozik a közönségre is)

Görcsös viccesség – ujpéteri örökség

Mindezek közé hagyományos hirdetések elhelyezése (na jó, most éppen fut egy nagyon béna „natív” hirdetés is.)

Előadásában Kardos Gábor 10 lehetőséget sorolt fel. A sorok közé írom megjegyzéseimet.

1. Fizetett tartalom (freemium, metered)

Szerencsére Kardos Gábor sem gondolja úgy, hogy létezik ember, aki fizetne ezért a szedett-vedett tartalomért

2. Időszaki kiadvány, guide, válogatások, elemzések

A 444! munkatársai képesek lennének ilyen tartalmak előállítására, de a napi munka mellett nyilván nincs rá idejük, energiájuk. Az sem gondolom, hogy a leginkább fizetőképes cégek (bankok, telco) éppen a 444!-től rendelnének gazdasági elemzéseket.

3. Márkakiterjesztés (például a 444 kézműves sört készít, árul)

Igen, egy olcsó sör, jó ízléstelen címkével, erre nyilván lenne igény és erősítené a kiadvány imázsát is.

4. Támogatások (klasszikus donation modell)

Ehhez először ki kellene cserélni a hazai társadalmat. A 444! leglelkesebb rajondói is előbb vágnák le a kezüket, mint hogy a „donate” gombra nyomjanak.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 6 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában