Elferdítette az antiszemita támadás tényeit az RTL Klub

2012. június 13. 15:41
Nem őt, nem ott és nem akkor: más férfit mutatott be antiszemita támadás áldozataként az RTL Klub, mint akit valójában inzultus ért – írja az Index. A csatorna kivizsgálta az esetet, majd azonnali hatállyal megvált a riportot készítő munkatárstól.

Az RTL Klub híradása szerint egy hetvenéves férfit vertek meg származása miatt pénteken a belvárosban. A riportban bevágott képként egy bottal közlekedő idős férfi szerepelt. Mivel a riport szerint ő nem vállalta arcát, ezért Fröhlich Róbert főrabbi nyilatkozott az esetről. A híradás azonban komoly pontatlanságokat tartalmazott – tudta meg az Index.

A támadás valójában másfél hónappal ezelőtt történt a Kertész utcában, a sértett pedig egy 58 éves zsidó férfi. Fröhlich rabbi az Indexnek megerősítette az információkat, valamint elmondta: ő sem érti, mi történhetett, mivel a riport előtt tisztázták az eset körülményeit a riporterrel.

Az RTL Klub kivizsgálta az esetet, aminek következtében megváltak a riportot készítő munkatársától – mondta el Hír24-nek Kotroczó Róbert, a csatorna hírigazgatója.

Összesen 66 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Nagyon is értjük,mi történt: be kell bizonyítani, hogy a magyarok rasszisták, ez az érdeke a határon túli és inneni magyargyűlölőknek!

Drága Jó emberem, miért használod a MikkaMakka nicknevet? Nem sejted, hogy kiről mintázta Lázár Ervin Mikkamakka alakját?

IGEN! Itt nem elég a kamu riport készítőjét kirúgni.
Aki, egyébként sem lehetett magányos tettes.
Vagy csak az RTL szokásos gyakorlatát alkalmazta!?

Én még most is ngyon szeretem, felnőtt fejjel olvasom a gyerekeimnek.
Állítom, hogy így még jobb, neked is ajánlom az újra olvasást.
Üdv
Packó

ha minden ilyen hamisításért bevonnák a csatornák engedélyét, már rég nem lenne egy sem. (a cartoon networkön kívül)

pl. az mtv-n nem olyan rég papp dániel meghamisított egy riportot. őt büntetésből főszerkesztőnek nevezték ki.
ennél talán eggyel jobb az, ahogy az rtl klub kezelte az ügyet. (azaz: kirúgta a riport készítőjét, és nyilvánosan, nagy publicitás mellett bocsánatot kért. szemben az mtv-ékkel, aki nem nyilatkoztak, aki nyilatkozott, tagadta a hamisítást, a riportert meg később elő is léptette http://index.hu/kultur/media/2.. )

így van, örülök, hogy te is látod, hogy orbánék semmivel sem jobban gyurcsányéknál.

Válaszok:
emhem | 2012. június 14. 1:23

hát ebből a szempontból viszont az rtl klub hamisított kisebbet...
az eset ugyanis megtörtént, csak nem azzal a 70 éves bácsival, aki a képen volt, hanem egy 58 éves másikkal. megváltozott a lényeg? nem.
(szemben az mtv-vel, ahol homlokegyenest más jött át a riportból, mint ami valójában történt)

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában