A Balatont reklámozzák Németországban

2012. március 26. 8:29
Németország egyik legelismertebb vitorlás magazinja, a Segeln első alkalommal számol be a balatoni vitorlázásról és charterezésről. A cikk elismerően szól a tó vitorlázással kapcsolatos szolgáltatásairól – írja az Objektív Hírügynökség.

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete az elmúlt években négy fő turisztikai termék köré építette fel marketingstratégiáját és középtávú cselekvési tervét, ezek Budapest, Balaton, az egészségturizmus és a MICE szegmens.

Az MT Zrt. a hobbi- vagy versenyvitorlázást is ismerteti a nemzetközi közvéleménnyel: Németország egyik legelismertebb vitorlás magazinja, a Segeln (elérés: 160.000 fő, médiaérték: 35.000 EUR) első alkalommal számol be a balatoni vitorlázásról és charterezésről. A hatoldalas cikk elismerően szól a tó vitorlázással kapcsolatos szolgáltatásairól, de az általános turisztikai infrastruktúrát is hosszasan méltatja. Külön kiemeli a motorozási tilalmat, ami egyedivé teszi a Balaton hangulatát. Az állandóan változó szélviszonyok, a hirtelen lecsapó viharok, a kikötők infrastruktúrája vagy a táj szépsége a cikk szerint mind csak hozzájárulhatnak egy felejthetetlen balatoni vitorlásélményhez. A lap a Kékszalagot is megemlíti.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés