Zuhan az m1 nézettsége

2009. december 03. 09:03

Már a Cool TV és a Viasat 3 is megelőzi a királyi adót.

2009. december 03. 09:03
November utolsó hetében történelmi mélypontot ért el a kereskedelmi korcsoportban az MTV. A választópolgárok körében is elvesztette fél év alatt nézői egynegyedét. Az m1 a kereskedelmi szempontból fontos korcsoportban már a Viasat3, a Film+ és a Cool mögött kullog, pedig a bárhol az országban ingyen lehet fogni egy szobaantennával, míg a kábelcsatornák műsorát csak azok nézhetik, akik valamelyik szolgáltatónál előfizetnek.

A 18-49 év közötti korcsoportban a közszolgálati főadó átlagos közönségaránya november utolsó hetében főműsoridőben, azaz este hét és tizenegy között 2,7 százalék volt, miközben a Viasat3 4,8, a Film+ 4,6, a Cool 3,2 százalékos közönségarányt tudott elérni. A Tv2 is nyolcszor több embert érdekelt: a csatorna közönségaránya november utolsó hetében főműsoridőben 20,7 százalék volt, az RTL Klub 33,3 százalékot ért el.

Lendületesen zuhan az MTV nézettsége (Index)

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!